sobota, 2 stycznia 2016

Rozdział Ósmy

W końcu udało się napisać ten rozdział. Każdy komentarz będzie mile widziany.

***

*Studio On Beat, sala taneczna*

Violetta i Leon są bardzo zdziwieni tak szybkim wyjazdem Fran.

Leon: Fran, ja...
Francesca: Wybaczyłam Wam.
Violetta: o dlaczego nie chciałaś z nami rozmawiać?
Francesca: Nie wiedziałam jak powiedzieć... Miałam wyjechać za miesiąc.
Leon: Ja nie chciałem Cię zranić.
Francesca: Wiem.
Violetta: Będzie mi Ciebie brakowało.

Dziewczyny się przytulają. Obie są smutne. Francesca wychodzi z sali.

Leon: To nie przez nas była smutna.
Violetta: Tak. Porozmawiamy później.
Leon: Ale... Violetta!
Violetta: Cześć.

*Dom Violetty, wieczór, pokój Violi*

W pamiętniku
Fran jutro wyjeżdża. Będę za nią bardzo tęsknić Do tego dochodzi jeszcze sprawa z Leonem. Muszę z nim porozmawiać. Kocham go. Jest taki słodki.

Do pokoju wchodzą German i Angie.

German: Violu, zejdziesz na kolację?
Violetta: Nie mam ochoty.
German: Jak to nie masz ochoty?
Angie: Daj spokój German. Viola jest smutna, ponieważ Francesca jutro wyjeżdża.
German: Nie wiedziałem. Olga przyniesie Ci coś do pokoju. Musisz coś zjeść.
Angie: Jakbyś chciała porozmawiać to wiesz, gdzie mnie znajdziesz.
Violetta: Ok. Kocham Was. Mam najfajniejszego tatę i najfajniejszą ciocię oraz macochę na świecie.
German: Wiem córeczko.

*Następny dzień, na lotnisku*

Francesca wyjeżdża. Przyjaciele przyszli ją pożegnać.

Violetta: Fran, czekaj.
Francesca: Przyszliście? Będę za Wami bardzo tęsknić.
Violetta: Tak. Nie mogłaś wyjechać bez pożegnania.
Francesca: Powinnaś porozmawiać z Leonem.
Violetta: Porozmawiam.

Ludmiła: Mam nadzieję, że szybko wrócisz.
Francesca: A ja mam nadzieję, że w końcu nagrasz płytę i zostaniesz gwiazdą.

Leon:  Wiesz, że zawsze będę Cię kochał, ale jak siostrę.
Francesca: Wiem. Porozmawiaj z Violą i powiedz jej co czujesz.

Federico: Może odwiedzę Cię we Włoszech.
Francesca: W takim razie będę czekała braciszku.

Gdy Federico, Violetta i Ludmiła poszli to w ostatniej chwili dobiega Camila.

Camila: Francesca. Muszę Ci powiedzieć prawdę zanim wyjedziesz.
Francesca: Jaką prawdę?
Camila: Diego chyba się w tobie zakochał.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz