środa, 6 stycznia 2016

Rozdział Dziewiąty.

*Na lotnisku*

Francesca: Jak to? Skąd masz taką informację?
Camila: Broduey mi powiedział. Ja nie wiem czy to prawda, ale z nim porozmawiam i zadzwonię do ciebie.
Francesca: Dobrze, ale zadzwoń jak najszybciej. Muszę już iść.
Camila: Będę tęsknić.
Francesca: Cześć Camila.


*Studio On Beat, korytarz*

Po wyjeździe Franceski, Violetta najbardziej przeżywa wyjazd przyjaciółki. W Studio spotyka Leona, który postanowił wrócić z powrotem do Studia na ostatni rok.

Leon: Violetta! Violetta!
Violetta: Leon, nie zauważyłam cię.
Leon: Zauważyłem. Nie martw się tak. Francesca wróci.
Violetta: Wiem. A my musimy porozmawiać.
Leon: Spotkajmy się później w parku.

Oboje idą na zajęcia do auli, gdzie są już inni oraz Pablo.


*Studio, aula*

Nauczyciel wyjaśnia im kolejne zadanie oraz dzieli na grupy.

Pablo: Violetta będzie śpiewała z Ludmiłą.
Ludmiła: A mogę sama zaśpiewać?
Violetta: Ja też bym chciała zaśpiewać sama.
Pablo: Nie ma takiej możliwości. Następna para to Camila i Naty. Później będzie zespół chłopaków, czyli Leon, Maxi, Federico, Broduey i Andres. Diego zaśpiewa solową piosenkę. A do przedstawienia zobaczymy jakie piosenki będą. Na pewno pojawi się Te Creo Violetty.
Violetta: Świetnie. Ale Fran nie ma.
Pablo: To w takim razie zastąpimy piosenkę inną.

*Studio, sala taneczna*

W sali ćwiczyła Ludmiła, której niezbyt spodobał się pomysł śpiewania z Violettą. Po chwili wchodzi Federico.

Federico: Bardzo ładnie tańczysz.
Ludmiła: P-przepraszam. Muszę już iść.
Federico: Czekaj. Chciałbym ci coś powiedzieć.
Ludmiła: Ale co?
Federico: Spodobałaś mi się, ale nie wiedziałem jak ci powiedzieć.
Ludmiła: Też mi się podobasz.


*Studio, sala śpiewu*

W sali jest Diego. Przychodzi Camila.

Camila: Cześć Diego. Zapytam wprost.
Diego: Ale o co?
Camila: Zakochałeś się we Francesce?

*W parku*

Na ławce siedzą Violetta i Leon.

Leon: Zakochałem się w tobie. Będziemy od teraz parą?
Violetta: Tak i to oficjalnie.

Przytulają się, ale ktoś im przeszkadza.

Tomas: Violetta! Cześć. Tęskniłem za tobą. Przyjechałem specjalnie, żeby się z tobą zobaczyć.

3 komentarze:

  1. Świetny ! Ale akcji ! Czego ten Tomas chce ? Fran wróci ?
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny ! Ale akcji ! Czego ten Tomas chce ? Fran wróci ?
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy Ty kiedykolwiek miałaś w rękach książkę? Nawet dla przedszkolaków? Ponadto na wstępie pomyliłaś epilog z prologiem! Choć znalazłam plusy, interpunkcja i ortografia z pewnością nie leży i nie kwiczy. Ale te dialogi mnie przytłaczają. Zupełnie, jakbyś nie posiadała dywizow na swojej klawiaturze. Ale nie bierz tego aż w tak krytyczny sposób! Nawet najslawniejsze autorki popelnialy dużo błędów na początku ;)

    OdpowiedzUsuń