czwartek, 29 października 2015

Rozdział Drugi.

*Studio On Beat, sala śpiewu*
Po tym jak Violetta zaśpiewała fragment swojej piosenki uczniowie biją jej brawo. Dziewczyna z Ludmiłą wychodzą z sali.

*Studio On Beat, korytarz*
Dziewczyny widzą Franceskę, która wychodzi z auli.
Francesca: Zaśpiewasz nam tę piosenkę Violu?
Violetta: Już śpiewałam.
Ludmiła: Tak i była świetna.
Violetta: Na pewno jeszcze ją zaśpiewam to wtedy usłyszysz. Fran, czy wszystko dobrze?
Francesca: Tak. Wszystko ok.
Violetta: To świetnie. Idziemy coś zjeść?
Ludmiła: Obok widziałam fajną kawiarnię.

Dziewczyny poszły do kawiarni.
Francesca okłamała wcześniej Violettę i Ludmiłę, bo tak naprawdę chciałaby im powiedzieć, że chodzi z Leonem, ale cały czas czeka na odpowiedni moment. On nie chce, by przedstawiła go swoim przyjaciółkom. Fran skrywa również inną tajemnicę.

*Kawiarnia Resto Band*
 
W kawiarni dziewczyny zamówiły soki pomarańczowe. Violetta zaczyna opowiadać o tym co jej się rano przytrafiło.
Violetta: Rano tak się spieszyłam do Studia, że wpadłam na jakiegoś chłopaka. Nie wiem jak się nazywa.
Dziewczyny są bardzo ciekawe kim jest tajemniczy nieznajomy.

Fran odbiera po raz kolejny tajemniczy telefon po czym wychodzi.

Ludmiła i Violetta  też już skończyły swoje soki i zbierają swoje rzeczy, bo chcą wyjść. Po chwili Viola zauważa chłopaka, na którego rano wpadła. Jest z nim Federico.

Dziewczyny podchodzą do chłopaków.
Violetta: Cześć. Pamiętasz mnie?
Leon: Tak.
Violetta: Jak masz na imię?
Leon: A no tak. Nie powiedziałem Ci. Jestem Leon, a to jest Federico.
Ludmiła: Federico Comello? Jesteś bratem Franceski?
Federico: Skąd wiesz?
Ludmiła: To jest nasza przyjaciółka.
Violetta: To jest Ludmiła Ferro. Musimy już iść. Miło mi było znowu Cię widzieć i to tego samego dnia.

Po tym jak dziewczyny wyszły Leon rozmawia z Federico o tej sytuacji rano i Fran.
Leon: Słuchaj. Ona jest przyjaciółką Fran? Nie wierzę w to.
Federico: Ja też nie. Nie poznałem jej przyjaciółek.
Leon: Chyba pierwszy raz się zakochałem.
Federico: Ja też.
Leon: W kim? W Violettcie?
Federico: Nie. W Ludmile. Ale co masz zamiar zrobić z moją siostrą?
Leon: Nie wiem. Chyba będę musiał z nią zerwać.
Federico: Ale zrób to szybko. Francesca planuje wyjazd do Włoch, żeby nagrać solową płytę. Cały czas omawia przez telefon warunki swojego kontraktu.
Leon: Naprawdę? Nic mi nie mówiła.
Federico: To miała być tajemnica.

*Dom Violetty, wieczorem, pokój Violi'
Violetta była już raz zakochana. Jej pierwszą miłością był Tomas, który wyjechał do Hiszpanii. Śpiewa swoją piosenkę marząc o nim.

Każdy komentarz będzie mile widziany.      

1 komentarz: