poniedziałek, 23 listopada 2015

Rozdział Piąty.

*W parku*
Violetta jest zdziwiona i nie wie co ma odpowiedzieć Leonowi, który czeka na jej odpowiedź.

Leon: Violetta. I co? Czujesz coś do mnie?
Violetta: Leon... Ja... Ja nie wiem co mam powiedzieć.
Leon: Wystarczy tak lub nie.
Violetta: Tak.
Leon: Naprawdę?

Leon nie może uwierzyć w to co usłyszał przed chwilą od Violi.
Dziewczyna spieszy się już do domu.


*Studio On Beat, sala śpiewu*
Francesca: Dziękuję Cami. Nie pamiętam kiedy ostatnio byłyśmy razem.
Camila: Ja też nie. Tęskniłam za tobą.

Dziewczyny się przytulają i są bardzo szczęśliwe, że przez chwilę spędziły wspólnie czas.


*Dom Violetty, salon*    
Angie gra na pianinie i śpiewa piosenkę. Jej mąż i ojciec Violi, German słucha jak ona śpiewa.

Do domu wchodzi Violetta i idzie prosto do swojego pokoju bez słowa. Cały czas nie wierzy, że Leon wyznał jej miłość.


*Dom Leona, garaż*
**Myśl Leona** 
Viola mnie kocha, ale nie wie, że Francesca była moją poprzednią dziewczyną. Ale to nie ważne. Jestem teraz z Violettą i to się tylko liczy.


*Dom Violetty, pokój Violi*
**Myśl Violetty** 
Tak długo na to czekałam. Czekałam aż Leon powie co do mnie czuje. Muszę powiedzieć o tym dziewczynom. 

Violetta wysyła wiadomości do Ludmiły i Franceski o treści:
Cześć dziewczyny. Przyjdźcie do mnie. Muszę Wam coś powiedzieć. Jestem bardzo szczęśliwa.  

*Dom Violetty, salon, chwilę później*
Ktoś puka do drzwi.

Olga: Już idę. Chwileczkę.

Olga otwiera dzrzwi.

Ludmiła. Dzień dobry Olgo.
Francesca: Dzień dobry. Jest Violetta?

Violetta schodzi po schodach.

Violetta: Już jestem. Mam dla Was świetną wiadomość. Jestem zakochana.
Ludmiła: Jak to? W kim?
Violetta: To chłopak, którego poznałam kilka dni temu. Nazywa się Leon Verdas i od dzisiaj jesteśmy razem.
Francesca: Co?


Każdy komentarz będzie mile widziany.   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz