sobota, 24 października 2015

Rozdział Pierwszy.


*W drodze do Studia*
Myśl Violetty:
Spóźnię się do Studia.

Nagle się potyka i wpada na chłopaka.

Leon: Uważaj. Nic Ci się nie stało?
Violetta: Co? Co się stało? (Wciąż zamyślona)
Leon: Pytałem czy nic Ci się nie stało?
Violetta: Nie. Wszystko w porządku, ale muszę już iść.
Leon: Czekaj.
Violetta: Nie mogę rozmawiać. Jestem już spóźniona.
Leon: Jak masz na imię?
Violetta: Violetta.
Leon do siebie: Violetta. Jeszcze się spotkamy. Na pewno.

***************************************************************************************************************
* W Studio On Beat* 
Violetta na korytarzu spotyka Ludmiłę i Franceskę. Dziewczyny przyjaźnią się od lat. Idą do auli.

***************************************************************************************************************
*W auli, Studio On Beat*  
Dyrektor szkoły chciał coś powiedzieć uczniom. Dyrektorem jest Pablo, a kadra nauczycielska to:
- Angie, która jest nauczycielką śpiewu, ciotką Violetty i żoną jej ojca Germana
- Beto, nauczyciel muzyki, który jest trochę chaotyczny i szalony
- Gregorio, nauczyciel tańca
- Pablo prowadzi zajęcia, które mają na celu występy publiczne oraz jest dyrektorem Studia.

Uczniowie nie zauważyli kiedy weszli nauczyciele i dalej rozmawiali.
Pablo: Proszę o ciszę.
Beto: Cisza no!
Pablo: Nie musiałeś mi pomagać. - powiedział do Beto.

Gdy już jest cisz to Pablo zaczyna mówić na temat, który mają przygotować na zajęcia.
Pablo: Waszym zadaniem będzie zaśpiewanie piosenki, której tematem przewodnim będzie miłość. Możecie zaśpiewać w parach albo osobno. Angie Wam pomoże w kwestiach śpiewanych, a Gregorio w choreografii. Jeśli będziecie mieli jakieś pytania to jestem do Waszej dyspozycji.

Chwilę później jak wyszli nauczyciele Violetta rozmawia z przyjaciółkami na temat zajęć.
Violetta: Hej. I co? Macie jakieś pomysły na piosenkę? Ja oczywiście zaśpiewam sama i już nawet napisałam fragment.
Ludmiła: Zaśpiewaj nam.
Violetta: Dobra, ale chodźmy do sali śpiewu.
Francesca: Idźcie. Ja zaraz dojdę.
Violetta: Ok. 

***************************************************************************************************************

*Studio On Beat, sala śpiewu*
Dziewczyny wchodzą do sali i widzą Angie z grupą uczniów.

Violetta: Angie, mogę zaśpiewać piosenkę? Mam fragment na zajęcia Pablo.
Angie: Dobrze. A może zaśpiewasz nam wszystkim?
Violetta: Jasne.
Ludmiła: Na pewno jest świetna.
Violetta: Wiem. W końcu jest moja.

Ludmiła stanęła z boku i trochę z zazdrości patrzyła na Violę. Jest bardzo pewna siebie i uważa, że to ona powinna być gwiazdą. Mimo to przyjaźni się z Violettą.

Ona śpiewa piosenkę.

 
***********************************************************************************
 Każdy komentarz będzie mile widziany.
 
  

1 komentarz: